Söndags-sytt

Idag har jag och Ted sytt mest hela dagen. Eller jag har sytt, och han har varit hjälpreda. Han har hämtat saker åt mig, gett mig nålar när jag skulle nåla och varit allmänt nyfiken på vad jag gjort och varför.
Idag blev det en tygväska, jätteskoj. Och som lovat blev det sedan en snuttefilt till Ted med hans namn på. Den blev väldigt snabbsydd, för vid det laget var jag rätt trött i ryggen. Tur att Ted inte är så dömande. :-)

Här är dagens resultat:





Det blev t o m en ficka på insidan, vi var ambisiösa idag. Ted gillade fickorna, man kunde ju stoppa ned handen i dem när mamma försökte nåla ihop delarna...



Hehe, matchar väskan...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tjusigt värre. Såg även skinkan som du skickade. Värsta husmor :)

2010-01-11 @ 00:29:17
Postat av: Åsa

Jaha, det var ett mass-mms, personligt värre ;)



Sniiiiigaa grejer du sytt. Du kanske tog boa-fasen nu istället för när du var gravid ;)

Postat av: Linda

Haha, mass-mms till bara er två (skvallertanter). Men skinkan är ruggigt god. Verkligen jättegod. Fast jag kan inte ta åt mig äran, jag har bara griljerat en färdigkokt. :-D

2010-01-11 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback