Biblioteksbesök

Idag på eftermiddagen fick vi "i-sista-minuten"-åka till biblioteket. Hade lite böcker att lämna tillbaka. Typiskt att det är återlämning när man egentligen verkligen inte kan åka iväg. Jaja, det är som det är ibland. :-)
Barna fick hänga på, annars hade jag aldrig hunnit dit i tid.

Vad man förr tyckte var så skönt med bibliotek (den ljuva tystnaden), har helt plötsligt förändrats till det som jag tycker allra sämst om numera, visade det sig... Det blev mycket hyschande, trots att de egentligen var ganska snälla. Tyvärr tror jag inte att högljudd sång räknas in som lugn och ro.

Men vi lade lite pussel, och kikade i några böcker. Ted hittade några stycken som han ville att vi skulle köpa, som han envisades med att säga, trots att jag förklarade att man lånar böcker på bibliotek. Haha. Men jag kände lite att jag inte riktigt vågar låna än till barnen, de är inte tillräckligt försiktiga än.









Vad har de för barnlitteratur på bibblan numera??? *chockad* :-D


Kommentarer
Postat av: Agneta

Barna ser ut att trivas bland böckerna. Har ni bibliotek i Sigtuna?

2010-01-16 @ 09:02:59
Postat av: Linda

Jo, de tyckte nog att det var trevligt. :-) Vi har bibliotek i Sigtuna, men just det här var i Märsta. Det i Sigtuna har jag faktiskt inte varit i. Det har renoverats en tid, och sen har det inte blivit av att gå dit.

2010-01-17 @ 01:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback