En varm måndag

Vi följde med Fredrik till spåren nyss. Barnen ville springa lite de med, Moa var nog den som var mest på hugget. Hon rusade verkligen! Jag passade på att ta lite kort, jag är ju annars så dålig på just att ta kort på dem.
Ted är en riktig linslus, ställer gärna upp för kameran. Moa blir mest irriterad när jag är fram med kameran, hon tycker nog bara att jag är i vägen för allt lekande. :-D



Moa hade dragit iväg när vi skulle ta en bild (fick ta ett snabbt kort, hon syns där i bakgrunden), Ted ställer dock gärna upp!


Som sagt...


Inte jätteglad när jag ville fota. :-)


"jaja, ta en bild då..."


Full rusch!


Det flög ett flygplan precis ovanför oss. Vi kunde inte se det, men det lät jättehögt!


Lite gladare! :-)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Helt rätt!! kör slut på dem bara. De säger ju att barn måste få leva ut sin energi :)eller hur?

2010-04-26 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback