Ett litet steg i rätt riktning...

Känsliga läsare bör sluta läsa nu. Ni andra som går emot erat sunda förnuft kan ju fortsätta läsa, men kom ihåg att jag varnade er...

Idag var vi iväg en sväng, och självklart när man är i situationer där det inte passar att få akuta behov (
t ex), så får någon ett akut behov. I detta fall var det Ted.
Han behöööööövde göra nr2. Och det NU. Visst hade vi tillgång till en toalett, men Ted är ju Ted, och allmäna toaletter gör sig icke besvär i hans rumpnärvaro. Speciellt inte för nr2. Detta görs nämligen bara i blöja (lite läbbigt när man inte har ett "stopp").
Men eftersom det här, som sagt, verkligen var akut, föll det sig så att det inte längre var ett val, det var ett måste.

Så nu kan vi glatt berätta att Ted ej längre är en novis på bajsapåtoaletten-delen.

Vi är sjukt stolta föräldrar.

p.s. Tyvärr blev det ingen bild, fanns inte tid att få upp kameran.


Kommentarer
Postat av: Åsa

HAHAHAHA...tänkte just skriva att det var ju ett litet steg i rätt riktning iallafall...men så såg jag att du hunnit före mig med den tanken. Vips är min fårteori (vi är alla dumma får som tänker och fungerar likadant) åter bekräftad

Postat av: Linda

vi är tyvärr så oorginella man kan bli.



(Försök förresten säga det till en 20-årig stockholmare...)

2008-11-14 @ 17:54:31
Postat av: Åsa

Postat lite terapi på min blogg nu. Bunkra upp med Ted och en skål popcorn och surfa in på min sida på world wide web.

2008-11-14 @ 18:19:42
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback