Ibland är det synd om barnen... :(



Eftersom jag äääääääälskar bussar, så brukar mamma, jag och Moa ibland åka på en liten tur efter dagis. Det är så kul och spännande!!!! Idag var vi på en sådan tur.
Eller man kanske kan säga O-TUR. Nästan direkt efter att vi stigit av bussen (när jag skulle runda ett hörn), kom en pojke farande snabbt på sin cykel och körde rakt på mig! Ajajajaj, det gjorde så ont. Jag for så klart i backen, med huvudet före, och passade samtidigt på att skrapa både näsan och armbågen också (bara för att göra det hela lite mer smärtsamt). Pojken blev lite chockad, tror jag, och själv gallskrek jag! Mamma fick bita sig i tungan för att inte anklaga pojken, och kalla honom för det ena eller andra...
Men ojojoj vilken bula jag fick! Ja, ni ser ju bilden, men det ser värre ut i verkligheten faktiskt.

Stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

määääääääääääääääään....usch va hemskt. Jävla skitunge. Jag hade polisanmält!!!

Postat av: Johanna

Men fy fn! Jag hade lätt tagit ungens namn och nummer och ringt föräldrarna =) Krya på dig, Ted! blåser på pannan*

2008-06-05 @ 22:06:31
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: farmor

Stackars liten. Du måste se till att ha hjälm och annan skyddsutrustning nästa gång du går ut. Världen är farlig. Jag längtar efter att träffa dig och Moa.

2008-06-06 @ 13:41:24
Postat av: farmor

Stackars liten. Du måste se till att ha hjälm och annan skyddsutrustning nästa gång du går ut. Världen är farlig. Jag längtar efter att träffa dig och Moa.

2008-06-06 @ 13:43:17
Postat av: Limpan

Vi säger också till honom det. Att olika saker är farligt. Men nu på senaste har vi upptäckt att han får panik av det mesta; allt från myror till pinnar, för att det "är faaligt". Så vi får bita oss i tungan när vi känner för det ordet. Dvs mest hela tiden :-D

2008-06-06 @ 22:04:59
URL: http://teodor.blogg.se/
Postat av: Mormor

Lilla gubben. Jag håller med din farmor, världen är farlig och skyddsutrustning är nog inte helt fel :-)J-dra ungar på cykel.

2008-06-08 @ 21:29:25
Postat av: Mormor

Lilla gubben. Jag håller med din farmor, världen är farlig och skyddsutrustning är nog inte helt fel :-)J-dra ungar på cykel.

2008-06-08 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback