GRATTIS MOA! 3 MÅNADER IDAG!

Vår älskling fyller "de magiska" 3-månaderna idag (mamma undrar ivrigt hur läget ska förändras nu till det bättre). Det ska firas med ett litet collage!

image154

Jag:

  • är nästan jobbigt social, ska härma allt som sägs (bäst är att gurgla, om någon annan gör det med).
  • är ofta glad, fast bara när någon pratar med mig.
  • ÄLSKAR att titta på tv.
  • tycker väldigt bra om musik, och om någon dansar med mig blir jag lugn och nöjd och bara myser.
  • tycker om min bror, men än är han inte tillräckligt intressant för att roa mig helt och hållet.
  • är väldigt kvällspigg (varför sova, när man kan umgås?)
  • tycker allra bäst om att bli buren. Gärna hela tiden. Och tro inte jag kan luras av nån löjlig "halv-sittning"!

Här kommer ett litet collage över mina första 3 månader i världen! Självklart i kronologisk ordning!

                   


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååååååååååå va härligt!!!!!!! SÅ söt bild på dem ihop (bredvid varandra). Var tog videon vägen. Ville verkligen se, men den funkade inte hemma.

Postat av: Kusse Johanna

Söt! Vad fina jeanshängselbyxor! =)

2008-02-01 @ 11:01:49
URL: http://johanonnona.blogg.se
Postat av: Mormor

Underbara bilder. Äntligen kan jag få ihop till en vägg här hemma för Moa också. Hon är bara för underbar. Fina bilder med dem båda.

2008-02-01 @ 19:16:24
Postat av: Linda

toppen, hon kommer bli jätteglad när jag berättar det för henne! ;)
obs, använd inte bilden där jag är med bara, för jag ser hemsk ut. Det gör Fredrik också på sin, men vem bryr sig? :D

2008-02-01 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback