Fredagsmys på Ekerö

image152

Jag, mamma och Moa  var iväg till mormor och morfar (och morbror Matta) igår. Vi åkte buss och tåg till Solna där mormor hämtade oss med bil. Bara det räckte och blev över i mitt lyckorus! Det är de tre roligaste sakerna man kan göra, enligt mig.
 Väl framme hade vi det jättemysigt och mormor lärde mig att baka lussekatter. Det gick väl sådär och jag upptäckte att jag väl kanske inte har så stort intresse i att knåda deg. Men sen diskade vi, och det är superkul!!! Mormor ville sedan ha en bild på mig och Moa, och jag ställde såklart frivilligt upp att hålla henne. Det gjorde inte så mkt att Moa grät, jag är van vid det här laget. Men mamma såg lite nervös ut... Här är resultatet! Sen fick mamma pusta ut och tog tillbaka Moa. Det tycker jag var lite trist, jag hade gärna haft henne lite mer (gjorde lite motstånd, men mamma är tydligen starkare).
Sen på kvällen kom pappa och hämtade oss och jag fick åka bil igen en lång stund! Ett perfekt avslut på en perfekt dag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi tycker också att det var en perfekt dag med dig och din systeroch mamma här. Detta gör vi väl om, eller hur Ted?

2008-01-05 @ 19:24:14
Postat av: Ted

Det räknar jag med!

2008-01-06 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback