Snart dags! 36 dagar kvar!

Mamma och pappa har till slut insett att min lilla syster/bror kan komma snart, och äntligen inhandlat något för denne att ha på sig. Visserligen finns ju mina gamla kläder, men de ligger tydligen nedgrävda i en flyttkartong långt in i förrådet (frågan är om de någonsin kommer få se dagens ljus igen?), så de är inte ett alternativ just nu. Speciellt som mamma är helt ÖVERTYGAD om att det blir en liten flicka (och de ska tydligen ha rosa kläder, klänningar och rosetter och volanger..., ja du fattar. Dvs inte pojkkläder). Men nu ska väl den lille slippa frysa! I alla fall på väg hem från sjukhuset.

Mamma och pappa ville köpa ett unisex-plagg, eftersom vi ju, trots mammas övertygelse, inte vem som kommer, men visst ser väl detta ändå rätt pojkigt ut...? Svårt att bryta gamla vanor kanske.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja, jag håller med dig. det ser lite pojkaktigt ut, men det är ändå fint med randigt. Fanns det i rött? eller kanske grönt?

2007-09-13 @ 22:22:31
Postat av: Linda

näpp, det gjorde ju inte det. Fanns bara i dessa färger...

2007-09-14 @ 09:26:38
Postat av: Åsa

Det var skitfina kläder. Verkligen. Och om min dröm inatt stämmer så gör det inget att de ser pojkiga ut ;)
Om mina önskningar faller in så gör det ju inget eftersom kläderna är så fina.

Postat av: Linda

Jag hoppas din dröm stämmer... fast jag tror inte det ändå. Vi får se snart!

2007-09-14 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback