Gratis-shopping!

Idag var vi iväg för att handla lite mat. Mamma lyckades med konststycket att få ekonomiska pappa att gå med på att fara iväg till en galleria i närheten (eftersom hon har så tråkigt, men tyvärr inga pengar -som vanligt alltså). Där fann hon ganska snabbt en jacka till mig. "Jättebra höstjacka" sa mamma, och låtsades som ingenting när pappa påpekade att jag ju redan hade en sån. På något sätt blev affären ändå av. Och jag är glad, för visst är den cool?

image107 


Sedan blev det äntligen lite matinköp som planerat. Mamma var stolt som en tupp och konstaterade högljutt för pappa om ALLA som kollade in min nya tuffa jacka, och vilket lyckat köp det alltså var.
Själv tog jag hand om vagnen och godkände och nekade, som vanligt, vad som skulle läggas där i.

   

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skitcool, även om man redan har en jacka så kan ju den bli smutsig och då måste man ju ha nåt att byta med.eller hur? Jättefin keps.

2007-09-15 @ 14:18:51
Postat av: Åsa

Skitsnygg jacka= bra köp. Måste passa till bruna kepsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback