kul att sjunga!


Kommentarer
Postat av: Kusse Johanna

Vilken sötis! Var den jordnötter som han var allergisk mot förresten? Hoppas det gick bra!

Postat av: Linda

Jo, läkaren trodde det. Vi fick vänta rätt länge på akuten, det visade sig sen att vi hade "ramlat bort" från väntelistan... jippie. Så när jag sa till blev hon som hade hand om det rätt blek och vi fick gå in till doktorn direkt. Ted fick medicin där + medicin för dagen efter. Och sen blev han bra. Skönt. Men hur trist som helst att vi inte kunde stanna längre!!! Både Fredrik och jag satt och muttrade surt i väntrummet. Hann ju inte ens hälsa på alla. Jag ville ju säga hej till din mamma också, men jag såg henne inte (hade jag vetat hur snabbt vi skulle åka, hade jag letat bättre. Kan väl tillägga att mitt fokus är rätt kasst nu när 2 barn stjäl det totalt).

2007-11-23 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback