Mitt lilla syskon!

image78
Idag var mamma och pappa på ultraljud för att titta till mitt nya syskon som ligger i mammas mage. Allt var som det skulle tydligen, och mamma berättade att dom såg när bebin drack vatten! Den gapade och stängde munnen om och om igen. Här är han eller hon! Det var en jättebra bild tycker jag. Man kan jämföra med min bild när jag låg i magen. Den är lite suddigare (bilden till höger här under). Det kan se ut som jag är mycket mindre, men faktum är att jag är lite större egentligen. Och 5 dagar äldre! Men visst är vi lika? :)

    

Kommentarer
Postat av: majsan

Hej! Vill bara önska er lycka till med den nya bebbin!Kan du inte lägga in någon bild på magen ;)
Kram Maria

2007-07-18 @ 12:21:50
Postat av: Kusse Johanna

Vill oxå ha bild på magen!
Jag såg en bild på mig själv från min student, och dne kroppen skulle jag hemskt gärna kunna tänka mig igen... Vet du vart man beställer? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback