Här var det stickat!

Här var det stickat!

Mormor har stickat den här fina tröjan till mig! Den passar perfekt! Den har jätteballa blå bilar som fungerar som knappar på axlarna. Jag tycker mormor är fantastiskt duktig! Det går ett rykte att hon dessutom är på gång med en ny, ...as we speak. Jag har också hört, på avvägar, att även moster apa håller på med en stickad tröja till mig. Kan det möjligen vara så att hemmastickat är trenden 2007? Hoppas det, eftersom man alltså snart är ägare till 3 st.

Kommentarer
Postat av: Moster Apa

Nu när jag sett resultatet av mammas stickning VÄGRAR jag lämna ifrån mig min tröja. BASTA!

2007-01-12 @ 23:53:10
Postat av: Johanna

dåligt med uppdateringar på sistone tycker jag. så mycket har du väl inte att göra som småbarnsförälder eller? =P

Postat av: Åsa

Instämmer med föregående talare!!

2007-01-24 @ 18:54:24
Postat av: Linda

Joho-oda, det har jag. Du förstår, det är mkt jobb med att uppdatera, det är inte bara att lägga in en bild bara så där. Det kräver stor energi. Först ska man hitta kameran (som man ALLTID lägger bort), sen ska man springa efter Ted och försöka få en någorlunda skarp bild (och någorlunda variation, inte bara när han försöker ta kameran eller en bild på hans rygg när han springer iväg). När man lyckats med det konststycket måste man försöka finna tiden att ladda upp bilden till datorn och sedan till bloggen med en liten tillhörande text. Kan låta enkelt, men det är det inte kan jag säga. Lägg till en liten unge på 78 cm som står och rycker dig i armen och vill vara med och skriva (eller banka) på datorn, så kanske du kan ana hur mkt man måste gånga den tiden med...
Så nog tycker jag att jag kan bli förlåten (ska ändå försöka bli bättre).

ah förresten; jag är inte bitter. hmf, vart tog livet vägen?

2007-01-25 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback