Den röda bilens svängkapacitet

Den röda bilens svängkapacitet

Det här var i somras hos farmor och farfar. Dom hade en röd bil. Åh, vad rolig den var! Ja ok, en del kanske skulle valt att sitta ovanpå, men jag kom snart på att man istället kunde dra omkring den genom att hålla i ratten. Genialt tycker jag, för det gick ju lite snabbare då eftersom jag stod upp (plus att jag har något korta ben för sittande läge). Tilläggas bör nog att jag vid tillfället ej ännu hade lyckats med konststycket att gå på egen hand. Då var det vääääldigt trevligt att få tillfälle att gå omkring. Men visst, lite knepigt var det. Just mitt exemplar verkade ha ett litet tekniskt fel i att dra åt vänster, vilket gjorde att jag mest gick omkring i cirklar. Men det spelade ingen roll; jag älskade det! Helst hade jag gått där hela dagen om jag fått. Ah, det var en härlig tid.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du vet väl att man får skriva önskelistor till Jul? Kanske en röd bil?

2006-11-15 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback