Tedde och lill-Fia

Idag har Moa bestämt kjol. Vi blev alla lika förvånade när valet föll på hennes rosa prinsesskjol... Verkligen. Så fort hon fick syn på den utropade hon "DEN!! DEN VILL JAG HA!!" (fasen också, och jag som hade smugit undan den lite). Haha.



Det var hemskt skoj att gömma sig lite bakom dörren, och bli upptäckt. :-)







Jag klippte hennes hår för någon vecka sedan. Topparna var ju så slitna, och egentligen bebishåret. Det var faktiskt första klippningen! Håret sparas så klart. :-)

Nu blev håret lite tjockare, så det var välbehövligt (även om jag fick kämpa mot mig själv för att kunna klippa av det, haha).



Ted ville också vara med på bild. Vår fine pojk! ...trots att han är rysligt trotsig just nu, huamig, hoppas det ger sig snart. Busig och bråkig. Som tur är har Moas minitrotsperiod börjat lägga sig lagom till Teds startar. Båda samtidigt hade varit kämpigt. Man får vara glad för det lilla. :-D







Moa försöker krama Ted (på inrådan av Åsa), det är alltid skojsigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback