...som sin mor; högljudd och bra på att hålla låda. Sitter o


Kommentarer
Postat av: Mormor

Heja Moa, på mamma bara, se vem som snackar längst....Himla härligt att lyssna på. På måndag får vi omtapeserat här hemma och slipad parkett.
ÄNTLIGEN......

2008-02-25 @ 22:38:37
Postat av: Åsa

Hej! Här kommer en kommentar i syfte att få högre aktivitet på den här nedrans bloggen.

Postat av: Mormor

Vadå??? jag förstår ingenting. Jag skriver rätt ofta, ha

2008-02-26 @ 20:45:51
Postat av: Åsa

NEJ, Linda sa till mig att hon ville ha kommentarer om hon skulle lägga upp mer. Så då skrev jag en bara därför.. det var det jag menade. Men nu när du reagerade så ser jag ju att det ser ut som jag hånar dig.. SORRY...haha lite komiskt oxå.

2008-02-27 @ 08:25:48
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se
Postat av: Mormor

Kära dotter.. inte kände jag att du hånade mig. Du vet att jag har faktiskt lite humor kvar trost min höga ålder. :)

2008-02-27 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback