Flaggan i topp!

image198

Fr.o.m. denna veckan har jag börjat gå 3h/dag, 5 dagar i veckan på dagis, istället för 5h/dag 3 dagar i veckan. Vi ska försöka med det för att se om det funkar bättre för mig då. Det kan ju bli lite många dagar annars mellan dagis-dagarna, och då hinner jag bli lite skygg igen. Men idag har det gått bra! Efter dagis gick mamma, jag och Moa (som iof bara sov) till den stora lekplatsen. Där byggde mamma ett torn, med en flagga på toppen. Det var så fint och jag ville ju inte vara sämre! Fast det var lite svårt att vända på muggen, och dessutom tyckte jag att sanden lika gärna kunde vara kvar där i. Visst blev det bra? Ser nästan ut som mammas, tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag tycker att ditt torn är finare. Den är helt ointagbar för fienden med sin hårda och höga mur.

2008-04-22 @ 21:07:44
Postat av: Åsa

Skärpning Ted, det här håller inte måttet. Mammas torn är ju mycket finare än ditt!!! Nä ut i sandlådan och öva!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback