Kalas

Ted fyllde ju 5 år i fredags. Som en dålig mamma, lyckades jag så klart glömma bort att ta bilder. Men som en bra mormor, så mindes iaf denne och skickade till mig (tack!).
Här är två av dem. Riktigt roliga, haha. Undrar om man kan köpa en sån där muskeldräkt till vuxna..(?) Då slipper man träna, hehe.

Ted blev för övrigt väldigt glad över alla presenter han fick, och tackar för de. Favoriten blev utan tvekan polisradiobilen från Martin, och Ted har flera gånger påpekat vad mycket han tycker om Martin som gav honom den. Man kan alltså köpa sig kärlek. :-D




Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt med en femåring. Jag vill också ha magmuskler som Ted!!!

2010-06-21 @ 20:39:50
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott!! Måste ju vara häftigt att ha på sig supermankläderna! :) Vill också ha :)

Postat av: Linda

Jag vill också sjukt gärna ha lite extramuskler. Väldigt välkommet på mina åldrande gäddhängsarmar t ex! :-D

2010-06-22 @ 15:14:09
Postat av: Frida

haha skön dräkt, grattis i efterskott :)

2010-06-22 @ 17:41:07
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback