senast

Härom dagen var Ted och Fredrik iväg och sprang en runda. Ted ville gärna följa med, och det hade väl gått ganska bra. Han hade sprungit ca 1km totalt, bra kämpat! Han var jättenöjd när han kom hem. :-)

Jag och Moa gick till lekparken istället, och då passade jag på att ta lite bilder.

Moa ville mest bara gunga. Men allra helst ville hon gunga i den gungan som inte har en sådan där sittdel under, dvs gungan för de störrre barnen. Jag sa till henne att om hon var för liten för att kunna klättra upp i gungan, var hon för liten för att kunna gunga i den (jag blir så rädd att hon ska falla bakåt). Så då kämpade hon på ett bra tag för att ta sig upp i den. Det gick ju inte alls, så hon fick ge upp till slut. Men envis är hon allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback