vaccination

Jahapp, nu har vi alla tagit det sviniga vaccinet, haha :-D (ja, inte Moa då så klart, hon är ju för liten).
Det gick dunderbra. Ted pep till lite en kortis, men var superduktig!

Vi hade väldigt svårt att bestämma oss hur vi skulle göra. Det var lite "...ja men vi åker väl dit och ser hur vi gör", "ja men vi tar väl en kölapp...." "ja men vi följer väl med sköterskan...". Och sen blev det som det blev.
Egentligen kände både Fredrik och jag att vi helst inte ville ngt av alternativen. Alltså inte ta vaccinet, men heller inte inte ta vaccinet. Vilket så klart är en omöjlig kombination.

Men nu är det iaf gjort, och Ted tycker att det är lite skoj att vi är "plåsterkompisar" här hemma. :-D

Kommentarer
Postat av: farmor

Det var ett bra beslut- Jag fick min spruta förra veckan. Hälsa Teodor att jag tycker han var duktig som tog sprutan.

2009-11-03 @ 18:33:56
Postat av: Linda

Det ska jag! :-)

2009-11-03 @ 20:27:45
Postat av: Åsa

Nu har de ju sänkt minstaåldern till 6 månader..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback