Diverse morgonhändelser

Haha, jag och Ted satt och pratade lite imorse, och jag berättade om min vän som har en bebis i magen, som snart vill komma ut.
Då frågade Ted; "Hur kommer bebisen IN i magen?" Hahaha, vad tusan svarar man på det? Jag blev helt ställd, och visste inte hur man kortar ned DET lite snyggt, anpassat för en 4-åring...

Just nu sitter Ted blickstilla, och tittar fascinerat på bibel-tv. Nyss var det Disney-dags, men det intresserade han sig inte för alls.

Moa leker med bollar. Som vanligt. Hon tror att alla bollar i världen tillhör henne, och blir tokarg om hon inte får alla hon ser. Charmigt...eller inte! :-)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hmm..vad månde detta bli. Bollar kan jag tycka är ok, men bibel-tv??? Du själv var otroligt fasinerad av nils poppe, svartvita filmer och klassisk musik när du var i Teds ålder, finns det intresset kvar? skulle inte tro det.

2009-05-31 @ 15:34:32
Postat av: Linda

Jo men klassisk musik gillar jag allt fortfarande!

Svartvita filmer kan vara helt ok, speciellt de som utspelar sig på landsbygden, de är nästan rogivande att titta på. Känns som att man återupplever gamla tider (hehe, kanske lite väl bra inlevelseförmåga...).

Nils Poppe minns jag knappt vem det är, så där kan jag inte uttala mig (anar att jag ska skämmas lite nu).

2009-05-31 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback