Maktkamp bland skorna

image210

Vi var iväg för ett par veckor sen för att köpa vårskor till mig. Man kan ju inte ha vinterkängor hela året (...eller?). Dessutom hade jag slitit ner dom totalt (vaddå "LYFTA på fötterna"???).
Så vi åkte iväg till närmsta lågprisbutik för att se vad vi kunde hitta.
Mitt val föll på dessa tjusiga don! Se så vackra! De hade ju allt! Blommor, fina färger, var lagom varma och utrymme för eventuell mirakelväxtning av fötterna (alla vet väl att barn växer fort).
Men nääää, mamma och pappa sa bestämt Nej. Tråkmånsar! Vad hände med den fria viljan liksom???

Jaja, hem gick vi till slut med ett par snygga svarta sneakers och ett par silver/blå gympaskor. Fast det var rätt bra det med får jag väl motvilligt erkänna.


Kommentarer
Postat av: farmor

Jag tyckte de blommiga var riktigt söta, men de kanske var lite stora.

2008-05-13 @ 18:28:15
Postat av: Åsa

Klart grabben ska ha lite rosablommiga skor. Är inte helt säker på att han själv är övertygad om det dock. Han ser lite skeptisk ut.

Postat av: Linda

Det var ingen skeptism -han kunde inte sluta titta på dom. Han tyckte att dom var så fina. Förstå hur lätt det var att försöka få honom att ta av sig dom sen...

2008-05-13 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback