ja tack, jag kan ta lite till...

DSC00822.JPG
ja tack, jag kan ta lite till...

Kommentarer
Postat av: Åsa

förresten så gillar jag rosa blogg bättre. trivdes inte riktigt med den gamla.

Postat av: Linda

I hear ya!!! Fast den var så himlans barn-inspirerad, tycker jag. Såg ut som ett barnkalas, med clown-tema. Så det var därför jag hade den. Men just nu har liksom "ulligull"-genen tagit över min kropp, och som alla vet går ju det inte att stå emot den en längre tid... Den började kicka in i samband med att Moa kom.

2008-02-27 @ 13:30:30
Postat av: Mormor

Jag gillar oxå den rosa bättre. Hm..kanske är det den färgen vi skall välja till hall och vardagsrum, vad tycker ni? Skämt åsido vi har valt uringul utspädd med vatten till hall och vardagsrum och bajsbrun med 4 delar vatten till vårt sovrum.Jag vill även se lite mer av Teddan. Mera Ted, mera Ted...

2008-02-27 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback