här är den försvunna videon...


Kommentarer
Postat av: Åsa

YAAAAYYY!!!

Postat av: Mormor

Jaha, var är den då???? jag kan då inte se att det har kommit någon video.

2008-02-07 @ 22:42:33
Postat av: Linda

ja, nu sitter nog felet i din dator denna gång, för den fungerar nu iaf. Har inte du typ JÄMT problem med att se video-klippen förresten? ...kanske borde väcka en liten misstanke... ;)

2008-02-08 @ 16:12:02
Postat av: Mormor

Nähä du. Nu kan jag se den. Men det är ju klart...både pappas och min dator kraschade härom dagen. Pappa skulle fixa Suzans dator och då....kraschade våra. Vilken underbar lite varelse hon är Moa. Jag förstår precis vad hon säger....Mormor skynda dig hit du är bäst
:-)

2008-02-08 @ 21:53:31
Postat av: Linda

...Ja, nästan rätt. Men det är MAMMA, skynda dig hit, du är bäst. Och sen säger hon också puss, puss, du är min favorit!

2008-02-09 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback