Bilder på gång, så småningom.

Om ni kanske undrar varför det inte kommer några nya inlägg, så kan jag berätta att det beror på att min mobil är trasig. Och det är alltså den jag tar bilder med... Men det är en ny på gång, så ni får hålla er till tåls tills dess.



Annars har det inte hänt så mkt. Moa rultar runt lite här och var. Har tyvärr ramlat på dagis både igår och idag, vilket resulterade i ett skrapsår på näsan och en mindre fläskläpp. :-(
Ted älskar just nu Youtube. Han ser på allt från Alfons (eller "Anton", som han själv säger) till Bamse-låtar i technostil. Han klickar själv fram videorna.
Dessutom går han mer och mer in i att trotsa, vilket leder till en del tjafs. Lite tråkigt, men väl nödvändigt och sunt egentligen, antar jag.

Kommentarer
Postat av: farmor

lite trots förgyller tillvaron.

2008-12-11 @ 18:08:16
Postat av: Linda

mja, i efterhand iaf... :-D

2008-12-12 @ 15:34:45
Postat av: Åsa

är det inte småningom snart?

2008-12-13 @ 11:19:36
Postat av: Linda

nej, inte än. Men till veckan förhoppningsvis! Synd förresten, för Ted ritade ett superfint tåg på sin blackboard (eller vad det nu heter). Då tänkte jag att man skulle tagit ett kort till bloggen. Men men.

2008-12-14 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback