Ibland måste man bara vara duktig

image196

Titta mitt fina plåster!!!
Igår var vi iväg till läkaren för att göra ett blodprov. Vi var iväg torsdags på pricktest nämligen, men ja... jag fick lite panik då och det blev inget kan man väl lite fint säga... Så läkaren skickade mig på blodprov istället. Det var hemskt!!!! Men titta vad duktig jag var! Och sånt fint plåster jag fick! När jag visade för mamma sen var jag så STOLT över mig själv!


Mammas tilläggskommentar: Ted blev hysterisk (så klart)  och det krävdes Fredrik och TVÅ sköterskor för att få till ett blodprov i fingret (spruta i armvecket blev ganska snabbt utesluten). Lillplutt. :(
Men efteråt kände han sig så duktig och fick choklad som belöning. :)

Kommentarer
Postat av: Kusse Johanna

Tjusig blogg!! Gillar den nya headern, det är så gulliga bilder! Fixat själv kanske? =D

Postat av: Linda

Nä, men min suveränt duktiga lillebror! Jäklar vad han kan datorer och sånt. Åsa och jag stod och gapade bredvid honom när han fixade och trixade. Undrar om man börjar bli gammal nu... För att öka på den känslan kan jag hälsa att han dessutom spelade japansk rock, och påstod att "det är det som är inne nu". WHAT???

2008-04-22 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback