På väg hem från dagis

image117

Det är roligt att vara på dagis och så, men inget går upp emot när mamma kommer och hämtar mig och man får gå hem! Och sen finns det MASSOR att titta på, och MASSOR att leka med. Brunnar, t ex, är väldigt skojiga. Man kan slänga ned allt möjligt i dom, fast bäst är stenar för dom plumsar sådär härligt. Vi går även förbi flera små lekparker -och självklart måste man ju stanna och leka på alla, det vore ju synd att missa någon bra, bara för man redan lekt på en...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va, konstigt. Jag kan inte förstora bilderna. Det bara visar då den stora. Jättefin jacka. Mormor har idag gått hem från sitt arbete på grund av förskylning, de du. Det händer inte ofta. Mår inte speciellt bra. Det är samma förskylning som morfar hade förra veckan. Man blir helt utslagen.

2007-09-21 @ 18:07:51
Postat av: Morfar Svempa

Som jag kommer ihåg det så var det en av dagens höjdpunkter att hämta på dagis.
Både du, Linda och din storasyster fick gå hem i er egen takt och kolla på, Världen.
Vi kollade på allt, lekplatser, myrstigar och allt som man kan förundras över när man är barn.
Varför försvinner denna förundran över det lilla när man blir stor?
/Svempa

2007-09-22 @ 19:42:54
Postat av: Linda

Gör det verkligen det? Jag tycker fortfarande att det är superspännande att titta på t ex myrstigar. Det är ju bara det att nu förtiden tar man sig aldrig tiden för det.

2007-09-23 @ 09:15:33
Postat av: Åsa

Linda, din fjant. Det är AStråkigt att kolla myrstigar!!!

Postat av: Anonym

Är det? Hmmm, antar att det är nu jag ska reflektera över, och inse något...

2007-10-05 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback