Kroppskonst

image124

Precis innan vi skulle gå till dagis imorse hade jag en kort stund för mig själv, då gällde det att skynda på! Snabbt fram med stolen, klättra upp och hämta tuschpennorna som låg på stereon på köksbänken (örnöga). Och sen choopchoop, VACKERT!!! Lite i ansiktet och så massor på armarna, tänk vad avundsjuka dom ska bli på dagis när jag kommer och glänser med så tjusiga färger!
Sen väcktes jag kvickt ur mina dagdrömmar när jag hörde ett ljudligt tjut. Mamma! Få gånger har jag sett henne så snabb på senaste tiden, nu var graviditeten visst bortglömd. Snabbt fram till mig, och sen hörde jag en suck och orden "Tack gode guuuuuuud att du inte målade på väggen!!!!!". Vadå, jag gjorde ju bara mig själv fin, lägenheten blir ett senare projekt! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis Ted till din nya upptäckt, jag lovar dig att du får ett bättre tjut när du gett dig på ditt senare projekt.

2007-09-24 @ 19:17:51
Postat av: Åsa

HAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback